pátek 26. června 2015

Ateliér Čarodějka

Byl krásný slunečný den a já už musela v 5:30 vstávat, abych stihla svatební koláčky a dort na zkoušku. Po pár hodinách spánku se mi samozřejmě nechtělo vůbec vstávat. Co byl ale můj motor? V 13:00 se otevřou stodolní vrata od starého mlýna a začne letní prodejní výstava v ateliéru Čarodějka. Cože, vy to neznáte????

Tento podnik, který se specializuje na výrobu a prodej designových dekorací a květin, zajistí pro vás výzdobu na svatbu, vyzdobí vám interiér nebo jen krásně zabalý dárky pro vaše blízké. Možná si říkáte, že takové služby jsou dnes, a hlavně v Praze na každém rohu. V tom případě s vámi nemůžu souhlasit. Tento ateliér má osobní přístup a práci připravuje celá rodina s láskou už přes 20 let.


No zpět k prodejní výstavě. Ateliér pořádá čtyřikrát do roka prodejní výstavu, která je až na vánoční výstavu (ta je každý adventní víkend), vždy připravená od pátku do neděle. Jelikož jsem byla tak natěšená a bála se, aby na mě vůbec něco zbylo, vypravila jsem se už v pátek :-). Půl hodinka z Prahy a přivítá vás malá vesnička zvaná Olovnice. Navigaci ani nepotřebujete, všichni místní o ateliéru moc dobře vědí a i nám poradili, kde přesně se mlýn s ateliérem nachází.

Výstava je připravena na půdě starého mlýna, kde jsou na cca 150m2 připraveny dekorace k prodeji. Hned po vstupu vás přivítá usměvavá rodinka majitelů, na kterých je vidět, že zákazníci jsou u nich na prvním místě a se vším vám ochotně poradí. Mě samozřejmě odvedli do růžku zvaný kuchyňka (jak jinak). Mohla jsem si zde prohlédnou široký sortiment nádobí, dóz, sklenic, tácu a mnoho dalších doplňků a potřebných věcí do kuchyně. Samozřejmě mé oči uviděli i další sekce dekorací, které bych zařadila do koupelny, či na moji zahrádku. Po hodinovém procházení po staré půdě mé oči nebyly ještě vykoukané a stále nacházely nové věci, které bych upotřebila. Proběhla i láska na první pohled, kdy mezi kuchyňskými sklenicemi a hrníčky byl postaven 7,5 litrový demižon na limonády. Ten musí být můj !!!! a šup s ním k pokladně. Po hodině a půl se hromádka u pokladny navýšila natolik, že jsem byla ráda, že jsem přijela autem :-) Kromě demižonu jsem si koupila výstavní tabuli na sortiment limonád, květináček s levandulí, originální tácek na pralinky a kamarádce sklenice na limonády, krásnou čokoládu se sušenými plody, hrníček a mnoho dalších krásných věcí.

Prodejní výstava je ojedinělá záležitost na kterou se můžete těšit každé období. Já jsem využila letní chvíli, ale už teď se těším na podzimní kolekci kde určitě bude nespočet dýní a podzimního kvítí. Podzimní výstava je plánována opět od pátku do neděle a to v datu 2.10 - 4.10. Bude zde i zábava pro děti, takže maminky neotálejte. Více informací můžete nalézt na webových stránkách a nebo aktuální informace o akcích na FB stránkách.

A taky abych nezapomněla, odvezla jsem si domů krásnou sklenici s domácím květovým medem, který je zde stáčen a prodáván. Takže medové pralinky budou na pořadí :-)

Tímto bych celé rodině Malinových poděkovala za přijemně prožité odpoledne u nich ve mlýně a už se těšíme na podzim :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat