sobota 25. července 2015

Spolupráce s Chefparade

Tak už je to snad oficiální :) Mám z toho nesmírnou radost a je to pro mě opět nová motivace. Včera jsem odučila druhý kurz Pralinek I. ve škole vaření Chefparade. Někomu může být název povědomý nejenom ve spojitosti se školou vaření. Společnost pořádá každoročně i festival dobrého jídla, který se letos bude konat začátkem září.

Nikdy by mě nenapadlo, že by pralinky mohlo být to co bych v budoucnu chtěla dělat. Jak ale čas plynul, začala jsem dodávat nejen do čokoládové kavárny Chocoffee ve Spálené 8, ale i pro své známé, jako dáreček či potěšení. Další krok, který byl touto cestou vyšlapán, je kurz Pralinky I. , ve kterém se můžete dozvědět informace a postupy jak pracovat s čokoládou, jak se pralinky vyrábí a plní a mnoho dalšího. Kurz je vypisován pravidelně a má i druhý díl ,který se teď pokusím trochu obměnit. Vice informací o kurzech můžete nalézt na Chefparade.

Také bych ráda poděkovala kuchaři Pavlu Cónovi, díky kterému jsem se mohla připojit do týmu Chefparade:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat